10 Haziran 2014 Salı

Marka Değeri Yaratma ve Avea

Çok sık iş görüşmesine katıldığım şu günlerde uzun bir süre önce yaptığım bir görüşmeyi tebessümle anıyorum. 
Avea ile yapacağım iş görüşmesi için alındığım toplantı odasında masanın üstünde bir zarf ve çikolata bulmuştum. Bunlar benim için mi diye sormuş ve aldığım olumlu yanıt üstüne zarfı açtığımda benim adıma bir ağaç dikildiğini fısıldayan güzel bir kartla karşılaşmıştım. Çok duygulandığımı hatırlıyorum, bundan olacak bütün görüşme aynı duygusal yoğunlukta devam etmişti. Sonuç olumlu olmasa da marka ve görüşme aklımda hep olumlu kaldı. 
Markanız için fırsat bulduğunuz her an değer yaratın. Müşterinize ya da müşteri adayınıza dokunduğunuz her kanal sizin için çok değerli. Müşterilerinize kendilerini ne kadar özel hissettirirseniz o kadar özel ve değerli olursunuz. 
Vesile ile Avea'yı bu şık uygulamaları için tekrar tebrik ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder