5 Ocak 2014 Pazar

5 Ocak 2014, New York

Uçuştan sonraki 4. Sabahım.
Ilk gün okul işlemleri ve şehri çözmekle geçmişti. Ikinci gün ev için bir iki parça alışveriş yapıp biraz daha keşfettim. Dün yani 3. gün güzel başladı. Ufak bir kahvaltı yapıp birkaç kat giyinerek Manhattan'a geçtim. Keyifli bir yer, istanbul kadar olmasa da (havanın soğukluğundan diye düşünüyorum) oldukça kalabalıktı. Her milletten insan mevcut. Insan kendini gerçek anlamda özgür hissediyor, kimse kimseyi göz hapsine almıyor. Yoldan geçen üç kişiden ikisi mutlaka selam veriyor, güzel günler diliyor..
Vitrinler bile keyifli:)
Uluslararası dolaşırken insan tanıdık bildik birşeyler arıyor. Yemek için, alışveriş için vs. Starbucks bulduğumda hissettiğim mutluluğu anlatamam, bir filtre kahve insanı ancak bu kadar mutlu edebilir. Tanıdık tadlar iyi geliyor insana:)
Hava çok soğuk olmasa daha gezerdim muhtemelen ama vaktim çok düşüncesi ile birşeyler atıştırıp evime dönme kararı aldım. Mc Donalds! Yiyecek mekanları keşfedene kadar işimi görür düşüncesindeyim.. Bir tavuk menü alarak oturdum. Yalnızca iki ısırık alabildiğim hamburgerim.. Evet, bu kez zorlandım. Hemen dışarı çıkıp evime dönmek için yola koyuldum. Yol boyunca tanıdığın yerde yalnızlık ve hiç bilmediğin bir yerde yalnızlık kavramlarını düşündüm. Benim gibi yalnızlığını seven bir insana bile kendini bu kadar kötü hissettiren bu duyguyu sevmedim. 
Ev arkadaşlarımın Kore'li olduğunu söylemeliyim. Temizlik anlayışları '0'!. 
Eve girdiğimde yemek yapıyorlardı, günde iki kere (sabah-akşam) bu dayanılmaz kokuya katlanmak zorunda kalıyorum. En kısa zamanda evimi değiştireceğim. Daha steril bir ortama ihtiyacım var burada olacağım süre boyunca.. 
Biraz moralim bozulmuş olsa da 3. günümü de böyle bitirdim. 
Şu an saat 9:02, bugün yeni bir gün...
Manhattan'dan birkaç kare ile şimdilik hoşçakalın;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder