7 Ocak 2014 Salı

7 Ocak 2014

New York'ta 6. sabahım.
5. gün yağmurlu ama çok soğuk olmayan bir sabaha uyandım. Sabah erkenden kalkıp sınav için evden çıktım. Tren transferleri çok rahat olduğu için maksimum 45 dk.'da Brighton Beach'e geldim. B1 otobüsüne ters istikamete binmiş olmasaydım okulda sınavıma zamanında yetişecektim. Moralim nasıl bozuldu tahmin edersiniz... Bir şeylerin ters gittiğini fark edince yanımda oturan kıza sorup otobüsten indim. Karşı istikamet B1 ile okula geçtiğimde saat 9:40 AM di. Neyseki sınava giriş konusunda problem yaşamadım, listening, grammer&vocabulary ve writting sınavları bittiğinde saat 11:45 am civarıydı. Kağıtlarımı teslim ederek okuldan ayrıldım. Internet üzerinden bulduğum 'Beyti Turkish Kebap' Türk lokantasının yolunu tuttum. Mercimek çorbası ve lahmacun sipariş ettim. Çorba gayet güzeldi. Gelen lahmacunu çok beğenmedim. Midem de beğenmemiş olacak ki bütün gece o iki lahmacunu dışarı çıkarmaya zorladı beni. 
Korkunç bir geceden sonra yeni bir güne uyanıp küçük bir kahvaltı hazırladım kendime. Temizlik ve yemek konularında benim kadar hassas olan arkadaşlara notumdur, burada sokaklar bile kötü kokuyor. Midem sürekli alarm halinde!.. 
Bugün inşallah yeni ev arkadaşlarımla tanışıp, taşınacağım evi görmeye gideceğim. Türk ev arkadaşı konusunda kendime verdiğim sözü tutamayacağım için ne kadar üzgün olursam olayım, ruh ve beden sağlığım için bunun gerekli olduğuna kanaat etmiş durumdayım.
8 Ocak Çarşamba yani yarın dersler başlayacak. Elimden gelenin en iyisini yaparak buradan ülkeme dönmek istiyorum. 
Her ne kadar halkımın yozlaşmış beyninden rahatsız olsam da, fikirlerin temizlenemeyeceğini bilsem de, Türkiye'yi özlediğimi itiraf etmeliyim..
Yarın herşey daha güzel olacak biliyorum ;)
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder